Playlist and SpeedChat!


Shuue!
Playlist:
Nu har jag fixat en Playlist så att man kan lyssna på musiken direkt på bloggen.
det är mycket effektivare och helt klart mycket bättre.
jag har fortfarande kvar länkarna till musiken på youtube om ni vill lyssna där eller ladda ner.
Det är ni själva som avgör det.
SpeedChat:
Jag har också fixat en SpeedChat på sidan så att ni kan lägga några ord,
eller skriva några meningar.
Den hittar ni lite längre ner på sidan och den ligger på högra sidan av bloggen.
Jag svarar alla som skriver på Chaten så ni vet. Det är bara att hålla bloggen vid liv med hjälp av kommentarer eller några ord i Chaten! Ni för ha det fett !
Peace !" //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0