Musikvideo och ny låt, kommer snart!


Shuue alla främmmmlingar!"
Tänkte berätta att jag och Purple snart ska börja med en musikvideo.
Tänker inte berätta vilken låt än, men den kommer nog att väcka känslorna i kroppen.
Vet inte när vi kommer bli klara med den men jag kommer att ta upp det några gånger framöver.

Sen vill jag också berätta att jag håller på med en ny låt med RG och låten heter,
White Ft. RG - Snabba Cash
Ni kanske förstår vad låten handlar om och sånt redan, men vi kommer att gå in på detaljer, tro mig!"
Aja!" Nu ska jag fortsätta med att skriva min text så ni får ha det fett !"

Peace out ! //

Kommentarer
Postat av: alexandra

skitbra killar! =)

2010-03-18 @ 17:47:48
Postat av: Anonym

Tack så mycket ;)

2010-03-21 @ 12:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0