Shuue Alla Främlingar!

Shuue alla främlingar!
idag så blev jag medlem på denna bloggen och det menas med att jag kommer att lägga upp min musik här så att alla som gillar min musik kan få höra den.
På tal om de!, Jag vill tacka alla ni som tycker om min musik, tycker att den är en skön stil.
jag vill också säga att ni får Checka in Bloggen ofta så kommer jag vara mer aktiv och lägga upp mer musik.
För er som inte har hört mig innan eller bara inte vet, så kan mina låtar handla om allt möjligt.
Som T.ex. Sommarlåtar, Känslolåtar, men framför allt Röklåtar, det är Rapp/HipHop stilen liksom.
Nä nu får ni ta det Chill för nu pyser jag iväg en stund,

Peace out ! //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0